Sunday, February 10, 2013

ის ვინც მიყვარს

ის ამბობს რომ მყუდრო ვარ.
ის ამბობს რომ შეუძლია მთები გადადგას ჩემმა სიმშვიდემ.
ის ამბობს რომ ხმელიფოთლების სუნი მაქვს.
ის ამბობს რომ მაგარი გოგო ვარ.
ამბობს, რომ ყველას არ შეუძლია დაინახოს როგორ ჩუმად შემიძლია გადავატრიალო სამყარო.
ის ამბობს რომ როდესაც მძინავს მთებს ვესიზმრები.
ამბობს რომ ხანდახან სასაცილო ვარ.
ამბობს რომ შემოდგომა ვარ
ამბობს რომ ჯაზს ვგავარ
ამბობს რომ ჩალისფერი ვარ
რომ ძაბვასავით ვარ და დენს ვურტყამ.
რომ პანაცეა  ვარ.
"შეიძლება მთელი ფურცელი არ იყო და ერთ პატარა ნაგლეჯად ვიღაცამ ჯიბეში შეგინახოს"
მე ვეუბნები "შენ გიყვარვარ"
და მეუბნება შეუძლებელია არ ვუყვარდე.
მან იცის რომ ამ სიყვარულისგან ხანდახან გაქცევა მინდება ისე მეშინია და ვაჩუმებ როცა ამბობს რომ ვენატრები და ვეუბნები რომ მე ჩემი თეორია მაქვს როგორ არ მოგენატრო.
და მას ეცინება.
ახლა მას პეპლები  უფრინავს მუცელში და მე ვეუბნები რომ აღარასოდეს გაბედოს ცუდად ყოფნა.




No comments: